Pogoji poslovanja

Varnost in pravna obvestila



Splošni pogoji


Splošni pogoji Spletne trgovine www.capljasport.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

S Spletno trgovino capljasport.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Čaplja d.o.o. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite, kot registriran ali neregistriran uporabnik. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji alipopolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.



Postopek nakupa



Nakup in iskanje sta enostavna, saj lahko s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek.


Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti, izpolnete obrazec za hitri nakup ali pa se registrirajte in si z vsakim nakupom nad 10 eur prislužite dodatne točke zvestobe, ki jih lahko izkoristite v obliki popusta.

Omogočena so plačila prek kreditnih kartic, po povzetju, po predračunu in osebni prevzem.

Nad skupnim zneskom 60 EUR vam podarimo brezplačno poštnino. Z vsakim nakupom boste pridobili tudi točke zvestobe, ki jih lahko unovčite kadarkoli, tudi že ob naslednjem nakupu. Lestvico s točkami si lahko ogledate v svojem profilu, za prejem točk pa morate biti registrirani in prijavljeni v sistem.

Spletna trgovina omogoča tudi vpis promocijske kode, s katero si lahko zmanajšate znesek v košarici. Vpišete svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Koraki procesa nakupa:


1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka ali na zavihek »Več informacij«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup.

2. korak – (poljubno) vpis promocijske kode

S klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino. V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Imam promocijsko kodo« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode lahko je mogoče pridoboti na več načinov.

3. korak– izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)

Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki kliknite gumb »Hitri nakup« in izpolnite obrazec s kontaktnimi podatki in podatki za dostavo. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Naprej«.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite pri polju dostava na »Spremeni« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Vedite le, da če pošiljate paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. Na tej fazi vam ostane samo še izbira med ponujenimi načini plačila.

4. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)

Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Oddaj naročilo«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Oddaj naročilo«. Stran vas preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke.

Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.


Načini plačila


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju
  • plačilo preko PayPal računa
  • plačilo po predračunu
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.

Cene


Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.


E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje



Na Caplji sport sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov(angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje capljasport.si e-novic o aktualnih trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslovnaprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

[1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje capljasport.si novic o aktualnih trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:

  • uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih novicah
  • uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
  • izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh capljasport.si, nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh capljasport.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
  • vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.


VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV


Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@capljasport.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

  • Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
  • Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da capljasport.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
  • Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da capljasport.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
  • Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da capljasport.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko capljasport.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
  • Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval capljasport.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke capljasport.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo.
  • Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si capljasport.si osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezno s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več
  • Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.



POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC


Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@capljasport.si

Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika capljasport.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.



Reševanje sporov

Za reševanje morebitnih nastalih sporov je pristojno sodišče.

Izvensodno reševanje sporov

V skladu s splošnimi pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev podjetje Čaplja d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr

Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@capljasport.si.

Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v pisni obliki v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.Ob vračilu artiklov je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.


Garancija, reklamacije in vračilo/zamenjava izdelkov


Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa oz. kopije računa.


Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.



Naročila


Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni).


Dostava in poštnina


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 60 €, v nasprotnem primeru so stroški pošiljanja BREZPLAČNI.

Strošek dostave je 5 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.


Blago naročeno v spletni trgovini vam lahko dostavimo na dom ali v službo in ga bomo odposlali v najkrajšem možnem času.

V kakor blago ne bo na zalogi vas obvestimo o dnevu dobave, ki je običajno v 10 do 15 dni.


Osebni prevzem

Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši trgovini na naslovu:

Čaplja d.o.o.
Juvanje 2a,
3333 Ljubno ob Savinji


Poleg prevzema naročenega blaga lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi strokovnjaki, ki bodo z veseljem svetovali.


Izdelki, ki jih ni na zalogi

Izdelkov, ki jih ni na zalogi ni mogoče naročiti.

Če izdelka, ki ste ga nameravali kupiti slučajno ni na zalogi.Takrat lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.


Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno.

Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene. Spletno plačilo lahko opravite preko PayPal računa.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči, medtem ko potujejo z vašega do našega računalnika ali z našega računalnika do banke. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


Intelektualna lastnina

Vse pravice do vseh objavljenih materialov so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.

To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.


Osebna izkaznica

NAZIV PODJETJA:
Čaplja d.o.o.
Juvanje 2a,
3333 Ljubno ob Savinji

Identifikacijska št. za DDV: SI71561099

Matična številka: 5385881000

MOBILNI TELEFON: 041 742 222
E-NASLOV: info@caplja-debelak.com

zapri Na spletnih straneh capljasport.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.